Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel SENATOR A (29_) 2.3 Comprex D (1984.11-1987.08) 95km » 82-1275 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Senator A (29_) 2.3 Comprex D (1984.11-1987.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE 82-1275 MAXGEAR

82-1275 ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE MAXGEAR
maxgear 82-1275
ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE 82-1275
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1275

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
sparowany numer artykułu82-1276
Średnica tłoka [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE 82-1275 MAXGEAR

ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE
numery OEM:
BMW      34 21 6 850 851
zamienniki:
F 06 236
brak
BREMBO
344896
brak
KAWE
8AC 355 398-871
brak
HELLA
86-2562
brak
ELSTOCK

Zastosowanie ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE 82-1275 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. BMW T. 1/2 1,5-2,0 10- LE 82-1275 MAXGEAR:

Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu