Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AT380T42W (2007-2012) 420km » 82-1347 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At380t42w (2007-2012) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE 82-1347 MAXGEAR

82-1347 ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE MAXGEAR
maxgear 82-1347
ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE 82-1347
166.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1347

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
MateriałAluminium
sparowany numer artykułu82-1348
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE 82-1347 MAXGEAR

ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE
numery OEM:
MINI      34 21 6 784 646
zamienniki:
F 06 229
brak
BREMBO
344833
brak
KAWE
87-2502
brak
ELSTOCK

Zastosowanie ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE 82-1347 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. MINI T. COOPER/ONE 06- LE 82-1347 MAXGEAR:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu