Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bugatti EB 110 GT (1991.09-1995.12) 559km » 82-1385 maxgear
wybrany samochód: 
Bugatti Eb 110 Gt (1991.09-1995.12) 559km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE 82-1385 MAXGEAR

82-1385 ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE MAXGEAR
maxgear 82-1385
ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE 82-1385
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1385

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
MateriałŻeliwo
sparowany numer artykułu82-1386
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE 82-1385 MAXGEAR

ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE
numery OEM:
RENAULT      4101 100 04R
zamienniki:
F 68 138
brak
BREMBO
345056
brak
KAWE
82-2722
brak
ELSTOCK

Zastosowanie ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE 82-1385 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. RENAULT P. LAGUNA 2,0-3,0 DCI 07-15 LE 82-1385 MAXGEAR:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu