Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1419 maxgear

ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 MAXGEAR

82-1419 ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY MAXGEAR
maxgear 82-1419
ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419
365.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1419

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ tarczy hamulcowejpełny
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułu82-1420
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 MAXGEAR

ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY

ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

3Q0615423, 3Q0615423B, 3Q0615423E, 3Q0615423ESL7, 3Q0615423ESQ5, 3Q0615423X

SKODA

3Q0615423, 3Q0615423ESL7, 3Q0615423X

AUDI

3Q0615423, 3Q0615423E, 3Q0615423ESL7

SEAT

3Q0615423, 3Q0615423E, 3Q0615423ESL7, 3Q0615423X

numery OEM:
AUDI      3Q0615423
AUDI      3Q0615423E
AUDI      3Q0615423ESL7
SEAT      3Q0615423
SEAT      3Q0615423E
SEAT      3Q0615423ESL7
SEAT      3Q0615423X
SKODA      3Q0615423
SKODA      3Q0615423ESL7
SKODA      3Q0615423X
VOLKSWAGEN      3Q0615423
VOLKSWAGEN      3Q0615423B
VOLKSWAGEN      3Q0615423E
VOLKSWAGEN      3Q0615423ESL7
VOLKSWAGEN      3Q0615423ESQ5
VOLKSWAGEN      3Q0615423X
zamienniki:
F 85 386
brak
BREMBO
WW6221
brak
GENERAL RICAMBI
2147147
brak
NK

Zastosowanie ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. VW T. ARTEON/PASSAT/TIGUAN/TOURAN 1,2-2,0 14- LE ELEKTRYCZNY 82-1419 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.