Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1422 maxgear

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- PR 82-1422 MAXGEAR

147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1422

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ tarczy hamulcowejpełny
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]298
sparowany numer artykułu82-1421
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- PR 82-1422 MAXGEAR

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074230900
MERCEDES-BENZ      9074233500
MERCEDES-BENZ      A9074230900
MERCEDES-BENZ      A9074233500

Zastosowanie ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- PR 82-1422 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- PR 82-1422 MAXGEAR:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu