Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 414 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 143km » 82-3008 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 414 Cdi (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2016.05-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3008 MAXGEAR

82-3008 Mocowanie, zacisk hamulcowy MAXGEAR
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-3008

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN5902659722751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3008 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. VW T. SHARAN/T4 1,8-2,8 92-10 LE/PR
numery OEM:
SEAT      7D0 615 425 A
VOLKSWAGEN      7D0 615 425 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3008 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3008 MAXGEAR:

2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu