Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai SONATA V (NF) 2.0 GLSI (2008.07-2010.12) 162km » AC330027 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai Sonata V (nf) 2.0 Glsi (2008.07-2010.12) 162km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOMPRESOR KLIMATYZACJI NISSAN INTERSTAR 02- AC330027 MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC330027

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDELPHI-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]17,8
Ø wylotu [mm]11,9
Ilość oleju [ml]125
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI NISSAN INTERSTAR 02- AC330027 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI NISSAN INTERSTAR 02-
numery OEM:
OPEL      13250606
OPEL      13271266
OPEL      13395693
OPEL      1618047
OPEL      1618422
OPEL      1854414
OPEL      95516236
VAUXHALL      13250606
VAUXHALL      13271266
VAUXHALL      13395693
VAUXHALL      1854414
VAUXHALL      95516236

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI NISSAN INTERSTAR 02- AC330027 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.