Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L11107 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 MONROE

L11107 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L11107
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107
L11107
monroe L11107 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 monroe
72.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11107

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,900
Gwint wewnętrzny [mm] 16 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096396342

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: BMW 7 (E38) 2.5D-5.4 03.94-11.01

Oglądana aktualnie część zamienna znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe MONROE o numerze L11107 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka L11107 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych aut. Producent MONROE zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze L11107 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Końcówka drążka MONROE cechuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość i odporność na przedwczesne zniszczenie. Niezależne testy badawcze fachowców branży motoryzacyjnej potwierdzają, że końcówki drążka MONROE L11107 zdają egzamin w trudnych warunkach eksploatacyjnych, a niezawodność tej części stanowi wzór dla konkurencji z branży samochodowej.
Końcówka drążka L11107 ma zastosowanie do samochodu BMW 2 Gran Tourer Van (F46) od 2014.07 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli napotkałeś problemy z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś przekonany czy dobrałeś je odpowiednio, zapytaj obsługę sklepu.
Oferowane w internetowym sklepie motoryzacyjnym części zamienne, w tym końcówka drążka producenta MONROE, mają najlepszą cenę na rynku, a dostawa zamówionych podzespołów jest szybka.
numery OEM:
BMW      32 21 1 141 346

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11107 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.