Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) 1.9 DTi (SB0U) (2000.02-2001.05) 80km » L23129 monroe
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii Furgon/hatchback (sb0/1/2_) 1.9 Dti (sb0u) (2000.02-2001.05) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23129 MONROE

L23129 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L23129

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]173
Ciężar [kg]0,772
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Gwint zewn. [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096373732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23129 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES AMG GT (C190), AMG GT (R190), C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), SLC (R172), SLK (R172), SLS AMG (C197) 1.6-6.3 01.07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 330 10 03

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23129 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23129 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.