Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » BM-ES-5621 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-5621 MOOG

BM-ES-5621 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog BM-ES-5621
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BM-ES-5621

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 185
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4044197450213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-5621 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0-4.8 10.06-07.14

Końcówka drążka MOOG numer BM-ES-5621 jest głównym elementem wielu współczesnych pojazdów. Część ta znajduje się w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie.
Końcówka drążka BM-ES-5621 produkowany jest w fabrykach MOOG przy z zastosowaniem najnowszych technologii i właściwych reżimów jakościowych.
Cechą części zamiennych firmy MOOG jest wyjątkowo wysoka odporność na przeciążenia, jakość wykonania i wysoka trwałość. Końcówka drążka tego producenta cechuje się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie użytkowników o końcówce drążka BM-ES-5621 są jak najlepsze.
Końcówka drążka BM-ES-5621 ma zastosowanie do samochodu BMW X1 (F48) od 2014.11 oraz wielu innych modeli aut. Zamówienie właściwych końcówek drążka może sprawić kłopot mało doswiadczonemu Klientowi. Dlatego nasi konsultanci pomogą Ci w sprawdzeniu doboru końcówki drążka BM-ES-5621 do twojego auta. Dzięki temu nie będziesz musiał zwracać niewłaściwie zamówionych częsci samochodowych.
Końcówka drążka BM-ES-5621 ma dobrą relację jakości i ceny. Zakup tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
BMW      32 10 6 780 984
BMW      32 10 6 793 497
BMW      32 21 6 773 739
MINI      32 21 6 773 739

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-5621 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-5621 MOOG:

2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.