Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mg MGR V8 3.9 (1992.09-1995.12) 190km » FI-AX-5694 moog
wybrany samochód: 
Mg Mgr V8 3.9 (1992.09-1995.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FI-AX-5694 MOOG

FI-AX-5694 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog FI-AX-5694
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FI-AX-5694

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]255
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]31,5
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN4044197461752
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FI-AX-5694 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 255mm) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, FORD KA 0.9-Electric 07.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51875887
FIAT      1541354
FIAT      1541355
FIAT      51786814
FIAT      51786815
FIAT      51875886
FIAT      51875887
FORD      1541354
FORD      1541355
FORD      51786814
FORD      51786815
FORD      51875886
FORD      51875887
LANCIA      1541354
LANCIA      1541355
LANCIA      51786814
LANCIA      51786815
LANCIA      51875886
LANCIA      51875887

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FI-AX-5694 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core FI-AX-5694 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.