Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford GRAND C-MAX Van 2.0 TDCi (2015.03-2019.06) 150km » 48048 ngk
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max Van 2.0 Tdci (2015.03-2019.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48048 NGK

48048 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48048
Cewka zapłonowa 48048
48048
751.00 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6037

numer części:

48048

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów3
Technika połączeńM4/M4
Cewka zapłonowabez złącza świecy zapłonowej
nr EAN4010326480482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48048 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, VW PASSAT B5 1.8 11.94-01.05
numery OEM:
AUDI      058 905 101 A
AUDI      058 905 105 A
SEAT      058 905 101 A
SEAT      058 905 105 A
SKODA      058 905 101 A
SKODA      058 905 105 A
VOLKSWAGEN      058 905 101 A
VOLKSWAGEN      058 905 105 A
LAMBORGHINI      058 905 101 A
LAMBORGHINI      058 905 105 A
BENTLEY      058 905 101 A
BENTLEY      058 905 105 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48048 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48048 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.