Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën XANTIA (X1_, X2_) 2.0 i (1993.03-2003.04) 121km » 48063 ngk
wybrany samochód: 
Citroën Xantia (x1_, X2_) 2.0 I (1993.03-2003.04) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48063 NGK

48063 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48063
Cewka zapłonowa 48063
48063
ngk 48063 Cewka zapłonowa
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5019

numer części:

48063

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326480635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48063 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 I, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, MAVERICK, MONDEO IV, S-MAX 1.8-2.3LPG 06.01-
numery OEM:
FORD      1224925
FORD      1314271
FORD      1322402
FORD      1578771
FORD      4M5E-12A366-AA
FORD      4M5G-12A366-BA
FORD      4M5G-12A366-BB
FORD      4M5G-12A366-BC
FORD      4M5G-12A366-BD
FORD      5047437
MAZDA      LF16-18-100
MAZDA      LF16-18-100A
MAZDA      LF16-18-100B
VOLVO      30711786

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48063 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48063 NGK:

2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.