Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48082 ngk

Cewka zapłonowa 48082 NGK

48082 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48082
Cewka zapłonowa 48082
120.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5022

numer części:

48082

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480826

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48082 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 80 B4, A3, A6 C5, A6 C6, A8 D2, TT; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, LEON; SKODA OCTAVIA I; VW GOLF IV, NEW BEETLE, SHARAN 1.6-4.2 06.93-12.10
numery OEM:
AUDI      06B 905 105
AUDI      06B 905 115
AUDI      06B 905 115 B
AUDI      06B 905 115 E
SEAT      06B 905 105
SEAT      06B 905 115
SEAT      06B 905 115 B
SEAT      06B 905 115 E
SKODA      06B 905 105
SKODA      06B 905 115
SKODA      06B 905 115 B
SKODA      06B 905 115 E
VOLKSWAGEN      06B 905 105
VOLKSWAGEN      06B 905 115
VOLKSWAGEN      06B 905 115 B
VOLKSWAGEN      06B 905 115 E
LAMBORGHINI      06B 905 105
LAMBORGHINI      06B 905 115
LAMBORGHINI      06B 905 115 B
LAMBORGHINI      06B 905 115 E
BENTLEY      06B 905 105
BENTLEY      06B 905 115
BENTLEY      06B 905 115 B
BENTLEY      06B 905 115 E

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48082 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48082 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.