Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Daihatsu TERIOS (J1_) 1.3 4WD (J100) (1997.10-2000.10) 83km » 48147 ngk
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j1_) 1.3 4wd (j100) (1997.10-2000.10) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48147 NGK

48147 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48147
Cewka zapłonowa 48147
48147
ngk 48147 Cewka zapłonowa
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5039

numer części:

48147

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326481472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48147 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 5 (F10), 5 (F11), 6 (E63), 6 (E64), MINI (R56) 1.4-3.0 06.04-10.14
numery OEM:
BMW      12 13 7 559 842
BMW      12 13 7 562 745
BMW      12 13 7 571 644
BMW      12 13 7 582 627
BMW      12 13 7 594 935
BMW      12 13 7 638 477
BMW      7 559 842
BMW      7 562 745
BMW      7 571 644
BMW      7 582 627
BMW      7 594 935
BMW      7 638 477
MINI      12 13 7 559 842
MINI      12 13 7 562 745
MINI      12 13 7 571 644
MINI      12 13 7 582 627
MINI      12 13 7 594 935
MINI      12 13 7 638 477
MINI      7 559 842
MINI      7 562 745
MINI      7 571 644
MINI      7 582 627
MINI      7 594 935
MINI      7 638 477

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48147 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48147 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.