Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48174 ngk

Cewka zapłonowa 48174 NGK

48174 Cewka zapłonowa NGK
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5049

numer części:

48174

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326481748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48174 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER, CADILLAC BLS, CTS, SRX, STS, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 2.8-3.6 01.99-

Cewka zapłonowa 48174 ma zastosowanie do modeli samochodów

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cewka zapłonowa 48174 producenta NGK

CADILLAC

1208039, 12566569, 12583514, 12590954, 12613051, 12613057, 12629037

ALFA ROMEO

71741133, 71751445, 71753911

OPEL

1208081, 1208734

numery OEM:
ALFA ROMEO      71 74 11 33
ALFA ROMEO      71 75 14 45
ALFA ROMEO      71753911
FIAT      71741133
FIAT      71751445
FIAT      71753911
LANCIA      71 74 11 33
LANCIA      71 75 14 45
LANCIA      71753911
OPEL      1208081
OPEL      1208734
CHEVROLET      1 208 039
CHEVROLET      12 566 569
CHEVROLET      12 583 514
CHEVROLET      12 590 954
CHEVROLET      12 613 051
CHEVROLET      12 613 057
CHEVROLET      12 629 037
DAEWOO      1 208 039
DAEWOO      12 566 569
DAEWOO      12 583 514
DAEWOO      12 590 954
DAEWOO      12 613 051
DAEWOO      12 613 057
DAEWOO      12 629 037
FERRARI      71 74 11 33
FERRARI      71 75 14 45
FERRARI      71753911
MASERATI      71 74 11 33
MASERATI      71 75 14 45
MASERATI      71753911
PONTIAC      1 208 039
PONTIAC      12 566 569
PONTIAC      12 583 514
PONTIAC      12 590 954
PONTIAC      12 613 051
PONTIAC      12 613 057
PONTIAC      12 629 037
BUICK      1 208 039
BUICK      12 566 569
BUICK      12 583 514
BUICK      12 590 954
BUICK      12 613 051
BUICK      12 613 057
BUICK      12 629 037
CADILLAC      1 208 039
CADILLAC      12 566 569
CADILLAC      12 583 514
CADILLAC      12 590 954
CADILLAC      12 613 051
CADILLAC      12 613 057
CADILLAC      12 629 037

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48174 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48174 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.