Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel ASTRA J sedan 1.6 CDTi (69) (2014.01-???) 136km » 48193 ngk
wybrany samochód: 
Opel Astra J Sedan 1.6 Cdti (69) (2014.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48193 NGK

48193 Cewka zapłonowa NGK
426.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2043

numer części:

48193

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych6
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowaPoziome złącze pierwotne (prawe naroże)
nr EAN4010326481939
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48193 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FERRARI F50 TARGA, OPEL CALIBRA A, OMEGA B, VECTRA A, SAAB 900 II 2.5/3.0/4.7 02.93-02.01
numery OEM:
OPEL      1208068
SAAB      4770046
CHEVROLET      47 70 046
CHEVROLET      90 358 386
CHEVROLET      90 444 184
DAEWOO      47 70 046
DAEWOO      90 358 386
DAEWOO      90 444 184
PONTIAC      47 70 046
PONTIAC      90 358 386
PONTIAC      90 444 184
BUICK      47 70 046
BUICK      90 358 386
BUICK      90 444 184
CADILLAC      47 70 046
CADILLAC      90 358 386
CADILLAC      90 444 184

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48193 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48193 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.