Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48204 ngk

Cewka zapłonowa 48204 NGK

48204 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48204
Cewka zapłonowa 48204
48204
ngk 48204 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48204 ngk
Cewka zapłonowa 48204 ngk
121.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1086

numer części:

48204

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326482042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48204 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER DAYTONA, VOYAGER II; JEEP CHEROKEE, COMANCHE, GRAND CHEROKEE I, WRANGLER I, WRANGLER II 2.2-5.9 10.84-04.07
numery OEM:
CHRYSLER      00K 04797 293 AB
CHRYSLER      4797293
CHRYSLER      5234210
CHRYSLER      5234610
CHRYSLER      5252577
CHRYSLER      53008068
CHRYSLER      56027965
DODGE      00K 04797 293 AB
DODGE      4797293
DODGE      5234210
DODGE      5234610
DODGE      5252577
DODGE      53008068
DODGE      56027965
CHEVROLET      19 017 110
DAEWOO      19 017 110
PONTIAC      19 017 110
BUICK      19 017 110
CADILLAC      19 017 110

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48204 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48204 NGK:

2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.