Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro (2005.06-2008.06) 220km » 48264 ngk
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tfsi Quattro (2005.06-2008.06) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48264 NGK

48264 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48264
Cewka zapłonowa 48264
48264
ngk 48264 Cewka zapłonowa
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U4017

numer części:

48264

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów2
Technika połączeńSAE/M4
nr EAN4010326482646

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48264 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 300C, DODGE DURANGO, RAM 1500, JEEP GRAND CHEROKEE III 5.7 06.01-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      56028394AB
CHRYSLER      56028394AC
CHRYSLER      56028394AD
DODGE      56028394AB
DODGE      56028394AC
DODGE      56028394AD

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48264 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48264 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.