Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48302 ngk

Cewka zapłonowa 48302 NGK

48302 Cewka zapłonowa NGK
104.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1065

numer części:

48302

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Cewka zapłonowa dla opornika wstępnego
nr EAN 4010326483025

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48302 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 340-360; ALFA ROMEO GTV; AUDI 100 C2; BMW 2500-3.3 (E3), 2.5-3.2 (E9), 3 (E21), 5 (E12), 6 (E24), 7 (E23); CITROEN C35, CX I, GS; FORD CAPRI III 1.0-3.3 03.62-01.94
numery OEM:
AUDI      171 905 115
BMW      1 357 294
BMW      1 357 295
BMW      12 13 1 357 294
BMW      12 13 1 357 295
FORD      1504333
FORD      5000970
FORD      5006103
FORD      A710X-12K018-AA
FORD      A730X-12K018-FA
FORD      A790X-12K018-BA
SEAT      171 905 115
SKODA      171 905 115
VOLKSWAGEN      171 905 115
LAMBORGHINI      171 905 115
BENTLEY      171 905 115
MINI      1 357 294
MINI      1 357 295
MINI      12 13 1 357 294
MINI      12 13 1 357 295

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48302 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48302 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.