Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48308 ngk

Cewka zapłonowa 48308 NGK

48308 Cewka zapłonowa NGK
166.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1071

numer części:

48308

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326483087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48308 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO 740, 760, 940, 940 II, 960; AUDI 200 C3; VW CORRADO, GOLF I, GOLF II, JETTA II, LT 40-55 I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO CLASSIC, POLO II 1.0-2.8 08.82-10.98
numery OEM:
ALFA ROMEO      71716152
ALFA ROMEO      7612954
AUDI      035 905 105 A
FIAT      71716152
FIAT      7612954
LANCIA      71716152
LANCIA      7612954
SEAT      035 905 105 A
SKODA      035 905 105 A
VOLVO      13460710
VOLKSWAGEN      035 905 105 A
FERRARI      71716152
FERRARI      7612954
LAMBORGHINI      035 905 105 A
MASERATI      71716152
MASERATI      7612954
BENTLEY      035 905 105 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48308 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48308 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.