Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48346 ngk

Cewka zapłonowa 48346 NGK

48346 Cewka zapłonowa NGK
177.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U1083

numer części:

48346

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 4010326483469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48346 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASTRA F, CALIBRA A, CORSA A, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, KADETT E, KADETT E/KOMBI, OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B, VECTRA A; SAAB 900 II, 9-3 1.6-3.0 08.84-08.03
numery OEM:
OPEL      1208047
OPEL      1208053
SAAB      4226031
CHEVROLET      12 08 053
CHEVROLET      90 277 970
CHEVROLET      90 348 296
CHEVROLET      90 350 021
DAEWOO      12 08 053
DAEWOO      90 277 970
DAEWOO      90 348 296
DAEWOO      90 350 021
PONTIAC      12 08 053
PONTIAC      90 277 970
PONTIAC      90 348 296
PONTIAC      90 350 021
BUICK      12 08 053
BUICK      90 277 970
BUICK      90 348 296
BUICK      90 350 021
CADILLAC      12 08 053
CADILLAC      90 277 970
CADILLAC      90 348 296
CADILLAC      90 350 021

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48346 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48346 NGK:

2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.