Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48404 ngk

Cewka zapłonowa 48404 NGK

48404 Cewka zapłonowa NGK
469.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U6039

numer części:

48404

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326484046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48404 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: BUICK ENCORE; CHEVROLET AVEO, CRUZE, ORLANDO, TRAX, VOLT; OPEL ADAM, AMPERA, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E 1.2-1.4LPG 09.09-
numery OEM:
OPEL      1 208 092
OPEL      1 208 093
OPEL      1 208 096
OPEL      1 208 123
CHEVROLET      55 573 735
CHEVROLET      55 575 499
CHEVROLET      55 577 898
CHEVROLET      55 579 072
DAEWOO      55 573 735
DAEWOO      55 575 499
DAEWOO      55 577 898
DAEWOO      55 579 072
PONTIAC      55 573 735
PONTIAC      55 575 499
PONTIAC      55 577 898
PONTIAC      55 579 072
BUICK      55 573 735
BUICK      55 575 499
BUICK      55 577 898
BUICK      55 579 072
CADILLAC      55 573 735
CADILLAC      55 575 499
CADILLAC      55 577 898
CADILLAC      55 579 072

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48404 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48404 NGK:

2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.