Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.3 (Z21A) (2004.06-2012.06) 95km » 48749 ngk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.3 (z21a) (2004.06-2012.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48749 NGK

48749 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48749
Cewka zapłonowa 48749
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5228

numer części:

48749

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326487498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48749 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT SEDICI, OPEL AGILA, SUZUKI SPLASH, SWIFT IV, SX4, SX4 S-CROSS, VITARA 1.0-1.6 06.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      47 09 29 0
ALFA ROMEO      71 75 02 22
ALFA ROMEO      71 76 81 40
ALFA ROMEO      71 76 82 98
ALFA ROMEO      71 76 85 80
ALFA ROMEO      93 19 41 65
ALFA ROMEO      95 50 79 01
FIAT      47 09 29 0
FIAT      71 75 02 22
FIAT      71 76 81 40
FIAT      71 76 82 98
FIAT      71 76 85 80
FIAT      93 19 41 65
FIAT      95 50 79 01
LANCIA      47 09 29 0
LANCIA      71 75 02 22
LANCIA      71 76 81 40
LANCIA      71 76 82 98
LANCIA      71 76 85 80
LANCIA      93 19 41 65
LANCIA      95 50 79 01
SUZUKI      33400-51K10
CHEVROLET      47 09 29 0
CHEVROLET      93 19 41 65
CHEVROLET      95 50 79 01
DAEWOO      47 09 29 0
DAEWOO      93 19 41 65
DAEWOO      95 50 79 01
FERRARI      47 09 29 0
FERRARI      71 75 02 22
FERRARI      71 76 81 40
FERRARI      71 76 82 98
FERRARI      71 76 85 80
FERRARI      93 19 41 65
FERRARI      95 50 79 01
MASERATI      47 09 29 0
MASERATI      71 75 02 22
MASERATI      71 76 81 40
MASERATI      71 76 82 98
MASERATI      71 76 85 80
MASERATI      93 19 41 65
MASERATI      95 50 79 01
PONTIAC      47 09 29 0
PONTIAC      93 19 41 65
PONTIAC      95 50 79 01
BUICK      47 09 29 0
BUICK      93 19 41 65
BUICK      95 50 79 01
CADILLAC      47 09 29 0
CADILLAC      93 19 41 65
CADILLAC      95 50 79 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48749 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48749 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.