Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 49061 ngk

Cewka zapłonowa 49061 NGK

49061 Cewka zapłonowa NGK
185.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5322

numer części:

49061

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490610

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49061 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 1 (F40), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 (G42, G87), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 3 (F30 1.2-3.0H 09.13-
numery OEM:
BMW      12 13 7 619 385
BMW      12 13 8 643 360
BMW      12 13 8 647 463
BMW      12 13 8 678 438
BMW      7 619 385
BMW      7 619 385 .05
BMW      7 619 385 05
BMW      8 647 463
BMW      8 647 463 .01
BMW      8 647 463 01
BMW      8 678 438
BMW      8 678 438 .01
BMW      8 678 438 01
MINI      12 13 7 619 385
MINI      12 13 8 647 463
MINI      12 13 8 678 438
MINI      7 619 385
MINI      7 619 385 .05
MINI      7 619 385 05
MINI      8 647 463
MINI      8 647 463 .01
MINI      8 647 463 01
MINI      8 678 438
MINI      8 678 438 .01
MINI      8 678 438 01

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49061 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49061 NGK:

2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.