Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 49061 ngk

Cewka zapłonowa 49061 NGK

49061 Cewka zapłonowa NGK
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5322

numer części:

49061

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490610

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49061 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 1 (F40), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 (G42, G87), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 3 (F30 1.2-3.0H 09.13-

Cewka zapłonowa 49061 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Cewka zapłonowa 49061 producenta NGK

BMW

12137619385, 12138643360, 12138647463, 12138678438, 7619385, 761938505, 8647463, 864746301, 8678438, 867843801

MINI

12137619385, 12138647463, 12138678438, 7619385, 761938505, 8647463, 864746301, 8678438, 867843801

numery OEM:
BMW      12 13 7 619 385
BMW      12 13 8 643 360
BMW      12 13 8 647 463
BMW      12 13 8 678 438
BMW      7 619 385
BMW      7 619 385 .05
BMW      7 619 385 05
BMW      8 647 463
BMW      8 647 463 .01
BMW      8 647 463 01
BMW      8 678 438
BMW      8 678 438 .01
BMW      8 678 438 01
MINI      12 13 7 619 385
MINI      12 13 8 647 463
MINI      12 13 8 678 438
MINI      7 619 385
MINI      7 619 385 .05
MINI      7 619 385 05
MINI      8 647 463
MINI      8 647 463 .01
MINI      8 647 463 01
MINI      8 678 438
MINI      8 678 438 .01
MINI      8 678 438 01

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49061 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49061 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.