Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,35 |
Długość całkowita [mm] | 143,2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 26,2 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 0087295930656 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 93065 NGK
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
9809088180
2191043, JX6Q6M090AA
9809088180
9809088180
CITROËN | 9809088180 | |
FORD | 2191043 | |
FORD | JX6Q-6M090-AA | |
OPEL | 9809088180 | |
PEUGEOT | 9809088180 | |
VAUXHALL | 9809088180 |
Zastosowanie Świeca żarowa 93065 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 93065 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.