Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 831061 nissens

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 NISSENS

831061 Pompa wodna, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 831061
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061
831061
nissens 831061 Pompa wodna, ** FIRST FIT **
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 nissens
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

831061

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta PIERBURG
Tryb pracy elektryczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V] 12
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
nr EAN 5707286486638

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 NISSENS

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B8, A5, Q5, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF V 2.0/3.0/3.2 09.04-11.17

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 producenta NISSENS

AUDI

1K0965561G

SEAT

1K0965561G

numery OEM:
AUDI      1K0965561G
SEAT      1K0965561G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831061 NISSENS w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.