Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5031515 nk

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5031515 NK

5031515 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny NK
nk 5031515
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

5031515

dostawca:

NK

Rozmiar gwintu 1 18x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5703858461768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5031515 NK

DRą»EK KIER. BMW E39 LE/PR BEZ

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5031515 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5031515 producenta NK

BMW

32111091769, 32111093769, 32111093770, 32111094673, 32111094674, 32111191767, 32111191768

numery OEM:
BMW      32 11 1 091 769
BMW      32 11 1 093 769
BMW      32 11 1 093 770
BMW      32 11 1 094 673
BMW      32 11 1 094 674
BMW      32 11 1 191 767
BMW      32 11 1 191 768

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 5031515 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.