
| Ciężar netto [g] | 725 |
| nr EAN | 5908281413531 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna CPW-AU-037 NTY
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1197940, 1M218W510AA
022121011A, 022121011AX, 022121011B, 022121011BX, 022121011L, 022121011LV, 022121011LX, 022121011V, 022121011X, 22121011, 3D0965561C
95510601100, 95510603300
| AUDI | 022121011A | |
| AUDI | 022121011L | |
| AUDI | 022121011LV | |
| AUDI | 022121011LX | |
| AUDI | 022121011V | |
| AUDI | 022121011X | |
| AUDI | 22121011 | |
| FORD | 1197940 | |
| FORD | 1M218W510AA | |
| PORSCHE | 95510601100 | |
| PORSCHE | 95510603300 | |
| SEAT | 022121011X | |
| SEAT | 22121011 | |
| SKODA | 022121011A | |
| SKODA | 022121011B | |
| VOLKSWAGEN | 022121011A | |
| VOLKSWAGEN | 022121011AX | |
| VOLKSWAGEN | 022121011B | |
| VOLKSWAGEN | 022121011BX | |
| VOLKSWAGEN | 022121011L | |
| VOLKSWAGEN | 022121011LV | |
| VOLKSWAGEN | 022121011LX | |
| VOLKSWAGEN | 022121011V | |
| VOLKSWAGEN | 022121011X | |
| VOLKSWAGEN | 22121011 | |
| VOLKSWAGEN | 3D0965561C |
Zastosowanie Pompa wodna CPW-AU-037 NTY w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.