Ciężar netto [g] | 950 |
nr EAN | 5908281416112 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna CPW-VW-017 NTY
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1002789, 1031879, 1036188, 95VW8503AA
AUDI | 026 121 005 A | |
AUDI | 026 121 005 C | |
AUDI | 026 121 005 E | |
AUDI | 026 121 005 G | |
AUDI | 026 121 005 H | |
AUDI | 026 121 005 J | |
AUDI | 037 121 005 B | |
AUDI | 037 121 005 C | |
AUDI | 068 121 005 A | |
FORD | 1002789 | |
FORD | 1031879 | |
FORD | 1036188 | |
FORD | 95VW8503AA | |
SEAT | 026 121 005 A | |
SEAT | 026 121 005 C | |
SEAT | 026 121 005 E | |
SEAT | 026 121 005 G | |
SEAT | 026 121 005 H | |
SEAT | 026 121 005 J | |
SEAT | 037 121 005 B | |
SEAT | 037 121 005 C | |
SEAT | 261 210 052 2 | |
SKODA | 026 121 005 E | |
SKODA | 026 121 005 G | |
SKODA | 026 121 005 H | |
SKODA | 026 121 005 J | |
SKODA | 037 121 005 B | |
SKODA | 037 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 J | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 068 121 005 A |
Zastosowanie Pompa wodna CPW-VW-017 NTY w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.