Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar brutto [kg] | 0,324 |
Ciężar netto [g] | 300 |
nr EAN | 5902048058287 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna CPZ-VW-005 NTY
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
2Q0965567, 5G0965567A
2Q0965567, 5G0965567A
2Q0965567, 5G0965567A
2Q0965567, 5G0965567A
AUDI | 2Q0 965 567 | |
AUDI | 5G0 965 567 A | |
SEAT | 2Q0 965 567 | |
SEAT | 5G0 965 567 A | |
SKODA | 2Q0 965 567 | |
SKODA | 5G0 965 567 A | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 965 567 | |
VOLKSWAGEN | 5G0 965 567 A |
Zastosowanie Pompa wodna CPZ-VW-005 NTY w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.