Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel ASTRA H GTC (A04) 2.0 Turbo (L08) (2005.08-2010.10) 240km » 27408 original imperium
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 2.0 Turbo (l08) (2005.08-2010.10) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 27408 ORIGINAL IMPERIUM

27408 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 27408
Dystans gumowy, resorowanie 27408
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

27408

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz osłoną / miech powietrzny
Masa [g]144
Numer komponentu2
nr EAN8033989080246

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 27408 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona amortyzatora, przód, L/P pasuje do: FIAT REGATA, RITMO, UNO, LANCIA Y10, SEAT IBIZA I, MALAGA, RONDA 0.9-1.9D 01.78-06.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      5978771
FIAT      5978771
LANCIA      5978771

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 27408 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 27408 ORIGINAL IMPERIUM:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.