Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 35127 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 35127 ORIGINAL IMPERIUM

35127 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

35127

Strona zabudowy Oś tylna
Masa [g] 102
Wysokość [mm] 118
nr EAN 8033989204956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 35127 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 118mm) pasuje do: AUDI A3, TT; SKODA OCTAVIA II, SUPERB I, SUPERB II; VW CC B7, GOLF V, GOLF VI, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7 1.2-3.6 07.03-12.20
numery OEM:
AUDI      3C0511359B
AUDI      8J0511353F
SEAT      3C0511359B
SEAT      8J0511353F
SKODA      3C0511359B
VOLKSWAGEN      3C0511359B
VOLKSWAGEN      8J0511353F

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 35127 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 35127 ORIGINAL IMPERIUM:

2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.