Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Honda SXR SXR 50 (AF37) (1998.01-2000.12) 4km » 7.10942.03.0 pierburg
wybrany samochód: 
Honda Sxr Sxr 50 (af37) (1998.01-2000.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.10942.03.0 PIERBURG

7.10942.03.0 Pompa wodna PIERBURG
512.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10942.03.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającazałączana pompa wodna
Ø koła pasowego [mm]54,4
nr EAN4028977931987

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.10942.03.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A1, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, RAPID, VW CRAFTER, POLO, POLO V 1.4D/2.0D 02.14-
numery OEM:
AUDI      04B 121 011 D
AUDI      04B 121 011 DX
AUDI      04B 121 011 G
SEAT      04B 121 011 D
SEAT      04B 121 011 DX
SEAT      04B 121 011 G
SKODA      04B 121 011 D
SKODA      04B 121 011 DX
SKODA      04B 121 011 G
VOLKSWAGEN      04B 121 011 D
VOLKSWAGEN      04B 121 011 DX
VOLKSWAGEN      04B 121 011 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.10942.03.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.10942.03.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.