Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-0025 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025 REINHOCH

RH01-0025 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0025
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025
RH01-0025
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0025

dostawca:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar gwintuM16
Gwint wewnętrzny [mm]M 16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A3, Q2, Q3 NISSAN PICK UP SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER 1.0-Electric 05.98-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025 producenta REINHOCH

VOLKSWAGEN

1K0423812J, 1K0423812A, 1K0423812E, 2Q0423812

SEAT

1K0423812A, 1K0423812E

AUDI

1K0423812A, 1K0423812E

numery OEM:
AUDI      1K0423812A
AUDI      1K0423812E
SEAT      1K0423812A
SEAT      1K0423812E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0423812A
VOLKSWAGEN      1K0423812E
VOLKSWAGEN      2Q0423812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0025 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.