Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C4 Avant (4A5) S4 V8 quattro (1992.10-1994.07) 280km » RH01-0027 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) S4 V8 Quattro (1992.10-1994.07) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0027 REINHOCH

RH01-0027 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0027
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0027
RH01-0027
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0027

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz przodu
Długość [mm]94
Rozmiar klucza18
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz przodu
Długość [mm]94
Rozmiar klucza18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0027 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A1, A2 SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO II, TOLEDO IV 1.0-Electric 09.96-
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 811
SEAT      6Q0 423 811 A
SKODA      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6R0 423 811
VOLKSWAGEN      6R0423811A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0027 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.