Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Nissan X-TRAIL III (T32_, T32R, T32RR) 2.5 ALL MODE 4x4-i (NT32) (2013.12-???) 171km » RH02-2025 reinhoch
wybrany samochód: 
Nissan X-trail Iii (t32_, T32r, T32rr) 2.5 All Mode 4x4-i (nt32) (2013.12-???) 171km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH

RH02-2025 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2025
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025
RH02-2025
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2025

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN C8, JUMPY II, JUMPY III, SPACETOURER FIAT SCUDO PEUGEOT 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      3812F0
FIAT      3812F0
LANCIA      3812F0
PEUGEOT      1401381380
PEUGEOT      1497550080
PEUGEOT      3812F0

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2025 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.