Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ssangyong RODIUS I 3.2 (2005.05-???) 220km » 152085758R renault
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius I 3.2 (2005.05-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju renault 152085758R RENAULT

152085758R filtr oleju renault RENAULT
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

152085758R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 152085758R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU RENAULT
Opis: CLIO III, MEGANE III
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 10
Zamiennik: : W671
Numer dostawcy: 152085758R
Parametry:Wymiar gwintu : M 20 X 1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju renault 152085758R RENAULT

FILTR OLEJU RENAULT CLIO III/IV/ NISSAN/ INFINITI
numery OEM:
RENAULT      152085758R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju renault 152085758R RENAULT w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju renault 152085758R RENAULT:

Michał, Warszawa
2021-06-10
 5/5
OK
Robert, Frysztak
2025-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Agnieszka, Toruń
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.