Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ssangyong RODIUS II VAN (CA1) e-XDi (2015.07-???) 178km » 152095084R renault
wybrany samochód: 
Ssangyong Rodius Ii Van (ca1) E-xdi (2015.07-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju renault 152095084R RENAULT

152095084R filtr oleju renault RENAULT
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

152095084R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 152095084R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU RENAULT
Opis: SIL.0,9TCE, 1,2TCE
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 10
Zamiennik: : 152095084R
Numer dostawcy: 152095084R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju renault 152095084R RENAULT

FILTR OLEJU DACIA DOKKER 0,9/1,2TCE 12-
numery OEM:
RENAULT      152095084R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju renault 152095084R RENAULT w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju renault 152095084R RENAULT:

Łukasz, Kruszew
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-10
 5/5
OK
Agnieszka, Toruń
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.