Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-00318 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00318 RTS

91-00318 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

91-00318

producent:

RTS

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Długość [mm] 66
Ciężar [kg] 0,41
nr EAN 8435130302410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00318 RTS

KOŃCÓWKA DRĄŻKA RTS 91-00318

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone w fabrykach znanego producenta części samochodowych, koncern RTS stosowane są w wielu modelach współczesnych samochodów. Zarówno końcówka drążka jak i pozostałe części tego dostawcy na rynek części zamiennych, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Wytworzona w zakładach RTS część końcówka drążka 91-00318 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. RTS stosuje wysokie rygory technologiczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut.
Montaż końcówek drążka RTS 91-00318 nie powinien nastręczyć żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka 91-00318 ma zastosowanie do takich aut jak OPEL CORSA B kombi (S93) od 1998.04, DAEWOO G2X kabriolet od 2008.01 oraz wielu innych modeli aut. Producent podzespołu o numerze 91-00318 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów OPEL, DAEWOO, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Sklep z częściami e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych 91-00318 w najlepszej cenie w polskim internecie, mamy najszybszą dostawę i wiele sposobów płatności. Końcówki drążka 91-00318 można również odebrać osobiście w naszym magazynie w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
BEDFORD      90140007
GMC      90135948
GMC      94638748
OPEL      322125
OPEL      324039
VAUXHALL      07846495
VAUXHALL      26001807
VAUXHALL      26023685
VAUXHALL      7846495
VAUXHALL      78464991
VAUXHALL      7848281
VAUXHALL      90125567
VAUXHALL      90135948
VAUXHALL      90140007
VAUXHALL      94638748
VAUXHALL      96275018
DAEWOO      26001807
DAEWOO      96275018

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00318 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00318 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.