Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY II Platforma / podwozie 40-8 (12950304, 12951112, 12951131, 12951135, 12951211,... (1990-1996) 75km » 92-90187 rts
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 40-8 (12950304, 12951112, 12951131, 12951135, 12951211,... (1990-1996) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90187 RTS

92-90187 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-90187

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M16x1,5
Długość [mm]260
Ciężar [kg]0,644
nr EAN8435130348227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90187 RTS

numery OEM:
CITROËN      1607744580
CITROËN      1611074880
CITROËN      1611074980
CITROËN      1611075080
CITROËN      4001.A1
CITROËN      4001.E4
CITROËN      4001.E5
FIAT      1341019080
FIAT      1341021080
FIAT      1345854080
FIAT      1352268080
FIAT      1359225080
FIAT      1359226080
FIAT      1359227080
FIAT      1368995080
FIAT      1369943080
PEUGEOT      1607744580
PEUGEOT      1611074880
PEUGEOT      1611074980
PEUGEOT      1611075080
PEUGEOT      4001.A1
PEUGEOT      4001.E4
PEUGEOT      4001.E5

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90187 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-90187 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.