Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Parametr | SEV32/15X158A | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolny trzon | |
nr EAN | 4013872483051 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 311 410 SACHS
BMW | 33 50 4 035 261 | |
BMW | 33 50 4 035 872 | |
BMW | 33 50 6 777 097 | |
BMW | 33 52 4 036 117 | |
BMW | 33 52 6 764 401 | |
BMW | 33 52 6 767 326 | |
BMW | 33 52 6 768 663 | |
BMW | 33 52 6 771 729 | |
BMW | 33 52 6 772 925 | |
BMW | 33 52 6 772 927 | |
BMW | 33 52 6 773 254 | |
BMW | 33 52 6 779 985 | |
BMW | 33 52 6 780 077 | |
BMW | 33 52 6 780 081 | |
BMW | 33 52 6 780 199 | |
BMW | 33 52 6 781 200 | |
BMW | 33 52 6 782 860 | |
BMW | 33 52 6 783 993 | |
BMW | 33 52 6 796 157 | |
BMW | 33 52 6 796 161 | |
BMW | 33 52 6 796 469 | |
BMW | 33 52 6 796 470 | |
BMW | 4 035 261 | |
BMW | 4 035 872 | |
BMW | 4 036 117 | |
BMW | 6 764 401 | |
BMW | 6 767 326 | |
BMW | 6 768 663 | |
BMW | 6 771 729 | |
BMW | 6 772 925 | |
BMW | 6 772 927 | |
BMW | 6 773 254 | |
BMW | 6 777 097 | |
BMW | 6 779 985 | |
BMW | 6 780 077 | |
BMW | 6 780 081 | |
BMW | 6 780 199 | |
BMW | 6 781 200 | |
BMW | 6 782 860 | |
BMW | 6 783 993 | |
BMW | 6 796 157 | |
BMW | 6 796 161 | |
BMW | 6 796 469 | |
BMW | 6 796 470 | |
BRILLIANCE BMW | 33 52 6 771 729 | |
BRILLIANCE BMW | 6 771 729 |
Zastosowanie Amortyzator 311 410 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 311 410 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.