Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Parametr | SEOV30/13X207A | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
nr EAN | 4013872614721 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 313 252 SACHS
AUDI | 5N0 513 049 AG | |
AUDI | 5N0 513 049 AH | |
VOLKSWAGEN | 5N0 512 011 AP | |
VOLKSWAGEN | 5N0 512 011 AQ | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AB | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AC | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AE | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AF | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AL | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AM | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AN | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AP | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AQ | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 AT | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 BA | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 BB | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 BD | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 BE | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 K | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 L | |
VOLKSWAGEN | 5N0 513 049 M |
Zastosowanie Amortyzator 313 252 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 313 252 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.