Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Parametr | ST32/22X163A | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 4059923020790 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 319 733 SACHS
BMW | 31 30 6 850 903 | |
BMW | 31 30 6 856 628 | |
BMW | 31 31 6 791 541 | |
BMW | 31 31 6 791 551 | |
BMW | 31 31 6 791 555 | |
BMW | 31 31 6 791 575 | |
BMW | 31 31 6 791 579 | |
BMW | 31 31 6 791 581 | |
BMW | 31 31 6 791 647 | |
BMW | 31 31 6 791 651 | |
BMW | 31 31 6 791 663 | |
BMW | 31 31 6 791 665 | |
BMW | 31 31 6 850 357 | |
BMW | 31 31 6 850 358 | |
BMW | 31 31 6 850 902 | |
BMW | 31 31 6 854 689 | |
BMW | 31 31 6 854 691 | |
BMW | 31 31 6 856 626 | |
BMW | 31 31 6 856 627 | |
BMW | 31 31 6 856 698 | |
BMW | 31 31 6 856 699 | |
BMW | 31 31 6 856 714 | |
BMW | 31 31 6 859 040 | |
BMW | 31 31 6 862 171 | |
BMW | 31 31 6 862 173 | |
BMW | 31 31 6 865 128 | |
BMW | 31 31 6 865 648 | |
BMW | 31 31 6 866 113 | |
BMW | 31 31 6 866 114 | |
BMW | 31 31 6 866 115 | |
BMW | 31 31 6 868 524 | |
BMW | 31 31 6 868 655 | |
BMW | 31 31 6 868 657 | |
BMW | 31 31 6 868 659 | |
BMW | 31 31 6 868 661 | |
BMW | 31 31 6 868 663 | |
BMW | 31 31 6 873 721 | |
BMW | 31 31 6 873 723 | |
BMW | 31 31 6 873 733 | |
BMW | 31 31 6 873 742 | |
BMW | 31 31 6 873 750 | |
BMW | 31 31 6 873 752 | |
BMW | 31 31 6 873 754 | |
BMW | 31 31 6 873 755 | |
BMW | 31 31 6 873 762 | |
BMW | 31 31 6 873 763 | |
BMW | 31 31 6 873 765 | |
BMW | 31 31 6 873 766 | |
BMW | 31 31 6 873 784 | |
BMW | 31 31 6 873 787 | |
BMW | 31 31 6 873 789 | |
BMW | 31 31 6 873 790 | |
BMW | 31 31 6 874 367 | |
BMW | 31 31 6 874 371 | |
BMW | 31 31 6 874 379 | |
BMW | 31 31 6 874 381 | |
BMW | 31 31 6 883 325 | |
BMW | 31 31 6 883 327 | |
BMW | 31 31 6 883 328 | |
BMW | 31 31 6 883 329 | |
BMW | 31 31 6 883 330 | |
BMW | 31 31 6 886 261 | |
BMW | 6 791 541 | |
BMW | 6 791 551 | |
BMW | 6 791 555 | |
BMW | 6 791 575 | |
BMW | 6 791 579 | |
BMW | 6 791 581 | |
BMW | 6 791 647 | |
BMW | 6 791 651 | |
BMW | 6 791 663 | |
BMW | 6 791 665 | |
BMW | 6 850 357 | |
BMW | 6 850 358 | |
BMW | 6 850 902 | |
BMW | 6 850 903 | |
BMW | 6 854 689 | |
BMW | 6 854 691 | |
BMW | 6 856 626 | |
BMW | 6 856 627 | |
BMW | 6 856 628 | |
BMW | 6 856 698 | |
BMW | 6 856 699 | |
BMW | 6 856 714 | |
BMW | 6 859 040 | |
BMW | 6 862 171 | |
BMW | 6 862 173 | |
BMW | 6 865 128 | |
BMW | 6 865 648 | |
BMW | 6 866 113 | |
BMW | 6 866 114 | |
BMW | 6 866 115 | |
BMW | 6 868 524 | |
BMW | 6 868 655 | |
BMW | 6 868 657 | |
BMW | 6 868 659 | |
BMW | 6 868 661 | |
BMW | 6 868 663 | |
BMW | 6 873 721 | |
BMW | 6 873 723 | |
BMW | 6 873 733 | |
BMW | 6 873 742 | |
BMW | 6 873 750 | |
BMW | 6 873 752 | |
BMW | 6 873 754 | |
BMW | 6 873 755 | |
BMW | 6 873 762 | |
BMW | 6 873 763 | |
BMW | 6 873 765 | |
BMW | 6 873 766 | |
BMW | 6 873 784 | |
BMW | 6 873 787 | |
BMW | 6 873 789 | |
BMW | 6 873 790 | |
BMW | 6 874 367 | |
BMW | 6 874 371 | |
BMW | 6 874 379 | |
BMW | 6 874 381 | |
BMW | 6 883 325 | |
BMW | 6 883 327 | |
BMW | 6 883 328 | |
BMW | 6 883 329 | |
BMW | 6 883 330 | |
BMW | 6 886 261 |
Zastosowanie Amortyzator 319 733 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 319 733 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.