Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PA1055A saleri sil

Pompa wodna PA1055A SALERI SIL

PA1055A Pompa wodna SALERI SIL
saleri PA1055A
Pompa wodna PA1055A
PA1055A
saleri PA1055A Pompa wodna
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PA1055A

producent:

SALERI SIL

Średnica koła łopatkowego [mm] 55
Liczba skrzydeł 8
Ilość uszczelek 2
Materiał uszczelnienia Guma
nr EAN 8019738102612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1055A SALERI SIL

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C8, EVASION, JUMPY I, JUMPY II, XSARA, XSARA PICASSO 1.8-2.2 07.98-

Pompa wodna PA1055A ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa wodna PA1055A producenta SALERI SIL

CITROËN

12010, 1201E1, 1201F4, 1201G4

PEUGEOT

12010, 1201E1, 1201F4, 1201G4

LANCIA

9640601280

FIAT

9640601280

numery OEM:
CITROËN      12010
CITROËN      1201E1
CITROËN      1201F4
CITROËN      1201G4
FIAT      9640601280
LANCIA      9640601280
PEUGEOT      12010
PEUGEOT      1201E1
PEUGEOT      1201F4
PEUGEOT      1201G4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna PA1055A SALERI SIL w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

SALERI SIL