Ø flanszy [mm] | 68 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 70 |
Liczba skrzydeł | 6 |
Ilość uszczelek | 1 |
Materiał uszczelnienia | papier |
nr EAN | 8019738679220 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA675 SALERI SIL
OPEL | 1334031 | |
OPEL | 1334052 | |
OPEL | 1334105 | |
OPEL | 1334107 | |
OPEL | 6334007 | |
OPEL | 636963 | |
OPEL | 93179363 | |
OPEL | 97101320 | |
OPEL | 97110386 | |
OPEL | 97110387 | |
VAUXHALL | 93179363 | |
VAUXHALL | 94341998 | |
VAUXHALL | 97101320 | |
VAUXHALL | 97110386 | |
VAUXHALL | 97110387 | |
VAUXHALL | R1160026 | |
VAUXHALL | R1160028 |
Zastosowanie Pompa wodna PA675 SALERI SIL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.