| Ø koła pasowego [mm] | 47,8 |
| Ilość zębów | 24 |
| Ilość uszczelek | 1 |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| nr EAN | 8019738676137 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA683P SALERI SIL
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GWP333, PEB10051, PEB102510
GWP333, PEB10051, PEB102510
GWP333
| MG | GWP333 | |
| ROVER | GWP333 | |
| ROVER | PEB10051 | |
| ROVER | PEB102510 | |
| LOTUS | GWP333 | |
| LAND ROVER | GWP333 | |
| LAND ROVER | PEB10051 | |
| LAND ROVER | PEB102510 |
Zastosowanie Pompa wodna PA683P SALERI SIL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.