Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2010.01-2013.07) 180km » 4005508 sasic
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2010.01-2013.07) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 4005508 SASIC

4005508 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 4005508
Dystans gumowy, resorowanie 4005508
4005508
sasic 4005508 Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie 4005508 sasic
Dystans gumowy, resorowanie 4005508 sasic
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4005508

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
dla numeru OE8200245679
nr EAN3660872342782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 4005508 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II 1.4-2.0 09.02-
numery OEM:
RENAULT      8200245679
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 4005508 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 4005508 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.