Długość [mm] | 1670 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316575008666 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34700 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1201H6, 1608024880, 1609010680, 1609944880, 1611423480, 1611423780, 4009P2, 4009Q4, 5750YH, 5751F0, 5751F1, 5751F2, 9678770180
1201H6, 1608024880, 1609010680, 1609944880, 1611423480, 1611423780, 5750YH, 5751F0, 5751F1, 5751F2, 9678770180
1117008, 1201178, 1372398, 1381796, 1383663, 1420513, 1434283, 1496244, 1723603, 1731709, 1731729, 1949737, 6C1Q19A216AA, 6C1Q19A216AB, 6C1Q6A228AB, 6C1Q6C301AC, 6C1Q6C301CB, 6C1Q6C301CC, 6C1Q8K500AF, 6C1Q8K500AG, AC1Q6C301CA, CC1Q19A216CA, CC1Q19A216DA, XS7E19A216AC, XS7E19A216AD
1609010680, 1609944880, 1611423480, 6000611039, 9658142480, 9658142680, 9658142780, 9658144280, 9658144480, 9659248280, 9662806680, 9664069480, 9678325280, 9678770180
ALFA ROMEO | 6000611039 | |
CITROËN | 1201.H6 | |
CITROËN | 16 080 248 80 | |
CITROËN | 16 090 106 80 | |
CITROËN | 16 099 448 80 | |
CITROËN | 16 114 234 80 | |
CITROËN | 16 114 237 80 | |
CITROËN | 5750.YH | |
CITROËN | 5751.F0 | |
CITROËN | 5751.F1 | |
CITROËN | 5751.F2 | |
CITROËN | 96 787 701 80 | |
FIAT | 1609010680 | |
FIAT | 1609944880 | |
FIAT | 1611423480 | |
FIAT | 6000611039 | |
FIAT | 9658142480 | |
FIAT | 9658142680 | |
FIAT | 9658142780 | |
FIAT | 9658144280 | |
FIAT | 9658144480 | |
FIAT | 9659248280 | |
FIAT | 9662806680 | |
FIAT | 9664069480 | |
FIAT | 9678325280 | |
FIAT | 9678770180 | |
FORD | 1117008 | |
FORD | 1201178 | |
FORD | 1372398 | |
FORD | 1381796 | |
FORD | 1383663 | |
FORD | 1420513 | |
FORD | 1434283 | |
FORD | 1496244 | |
FORD | 1723603 | |
FORD | 1731709 | |
FORD | 1731729 | |
FORD | 1949737 | |
FORD | 6C1Q 19A216 AA | |
FORD | 6C1Q 19A216 AB | |
FORD | 6C1Q 6A228 AB | |
FORD | 6C1Q 6C301 AC | |
FORD | 6C1Q 6C301 CB | |
FORD | 6C1Q 6C301 CC | |
FORD | 6C1Q 8K500 AF | |
FORD | 6C1Q-8K500-AG | |
FORD | AC1Q-6C301-CA | |
FORD | CC1Q 19A216 CA | |
FORD | CC1Q 19A216 DA | |
FORD | XS7E 19A216 AC | |
FORD | XS7E 19A216 AD | |
JAGUAR | C2S27004 | |
JAGUAR | C2Z13672 | |
JAGUAR | CC1Q 19A216 CA | |
JAGUAR | CX23 8620 AA | |
LANCIA | 6000611039 | |
MITSUBISHI | 1340A158 | |
MITSUBISHI | 1340A193 | |
PEUGEOT | 1201.H6 | |
PEUGEOT | 16 080 248 80 | |
PEUGEOT | 16 090 106 80 | |
PEUGEOT | 16 099 448 80 | |
PEUGEOT | 16 114 234 80 | |
PEUGEOT | 16 114 237 80 | |
PEUGEOT | 4009.P2 | |
PEUGEOT | 4009.Q4 | |
PEUGEOT | 5750.YH | |
PEUGEOT | 5751.F0 | |
PEUGEOT | 5751.F1 | |
PEUGEOT | 5751.F2 | |
PEUGEOT | 96 787 701 80 | |
TOYOTA | 90916-02516 | |
TOYOTA | 90916-02727 | |
LEXUS | 90916-02727 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34700 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMC 34700 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.