
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY BMW CITROEN FORD LAND ROVER PEUGEOT 22SKV051 SKV
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
LR003195, LR003195SK, LR003196, LR003196SK, LR064320, LR064320SK, LR083346, LR083346SK, LR095332, LR095332SK, LR101348, LR101348SK
30767338, 30767338SK, 30780324, 30780324SK, 31305814, 31305814SK, 31390817, 31390817SK
64119114957, 64119114957SK, 64126921024, 64126921024SK, 64129227715, 64129227715SK
| BMW | 64 11 9 114 957 | |
| BMW | 64 11 9 114 957 SK | |
| BMW | 64 12 6 921 024 | |
| BMW | 64 12 6 921 024 SK | |
| BMW | 64 12 9 227 715 | |
| BMW | 64 12 9 227 715 SK | |
| VOLVO | 30767338 | |
| VOLVO | 30767338 SK | |
| VOLVO | 30780324 | |
| VOLVO | 30780324 SK | |
| VOLVO | 31305814 | |
| VOLVO | 31305814 SK | |
| VOLVO | 31390817 | |
| VOLVO | 31390817 SK | |
| FORD USA | 1 215 509 | |
| FORD USA | 1 215 509 SK | |
| FORD USA | 1 473 749 | |
| FORD USA | 1 473 749 SK | |
| FORD USA | 1 689 273 | |
| FORD USA | 1 689 273 SK | |
| FORD USA | 1 699 227 | |
| FORD USA | 1 699 227 SK | |
| FORD USA | 1 810 732 | |
| FORD USA | 1 810 732 SK | |
| LAND ROVER | LR003195 | |
| LAND ROVER | LR003195 SK | |
| LAND ROVER | LR003196 | |
| LAND ROVER | LR003196 SK | |
| LAND ROVER | LR064320 | |
| LAND ROVER | LR064320 SK | |
| LAND ROVER | LR083346 | |
| LAND ROVER | LR083346 SK | |
| LAND ROVER | LR095332 | |
| LAND ROVER | LR095332 SK | |
| LAND ROVER | LR101348 | |
| LAND ROVER | LR101348 SK |
Zastosowanie POMPA WODY BMW CITROEN FORD LAND ROVER PEUGEOT 22SKV051 SKV w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.